facebook googleplus instagram telegram
یکی از ارکان اصلی اعتبار بخشی بیمارستان ها، آموزش بیمار می باشد و امروزه آموزش بیمار، توسعه خودمراقبتی، ارتقای سلامت و پیگیری درمان و مراقبت ها از ارکان مهم و مورد توجه در قسمت مراقبت های بالینی در کشورهای مختلف می باشد که با توجه به اهمیت موضوع و تاثیرگذاری آن در ارزیابی کیفیت عملکرد بیمارستان ، گروه آموزشی مدیکال با همکاری جمعی از متخصصین محترم و بهره گیری از منابع علمی به روز، در زمینه آموزش بیمار، محصولات آموزشی شامل راهنمای آموزش بیمار ، راهنمای آموزش پرستار حین بستری- حین ترخیص، مراقبت های پس از ترخیص و ... را تهیه کرده است که می تواند نیازهای بیمارستان ها را به صورت جامع تامین نماید . باید توجه داشت فرایندهای آموزشی به علت حجم بالای مطالب، مسئولیت و کمبود وقت پرسنل و نیز نیازمندی به رعایت اصول آموزشی حوزه سلامت جز با استفاده از مطالب کارشناسی و به کارگیری ابزارهای نوین آموزشی ممکن نیست. لذا این گروه آمادگی همکاری با تمامی بیمارستان ها و پرسنل محترم در جهت نیل به اهداف متعالی آموزش بیمار و ارتقای کیفیت خدمات و اثر بخشی خدمات را دارد.

گروه آموزشی مدیکال اطلاعات کاملی را نیز در مورد سرفصل های اطلاعات دارو ها ، علائم بیماری ها ، دانش پرستاری و فوریت های پزشکی در سایت جمع آوری و به صورت رایگان در اختیار بازدیدکنندگان قرار داده است . همچنین بانک اطلاعات پزشکان نیز با آپدیت جدید در دسترس می باشد .

از جمله خدمات دیگری که مجموعه مدیکال هلپ با همکاری گروه سنترال وب انجام میدهد طراحی وپیاده سازی سایت نوبت دهی آنلاین ویژه مطب و بیمارستان ها و مراکز درمانی می باشد. سایت یا سامانه رزرو آنلاین نوبت در مطب،  بیمارستان، کلینیک و... یکی از نیاز های اساسی در این بخش میباشد که سنترال وب به بهترین شکل ممکن و با رعایت کلیه اصول و استانداردهای روز دنیا اقدام به پیاده سازی آن نموده است.

جهت مشاهده امکانات و قابلیت های این سامانه اینجا کلیک کنید  همچنین برای مشاهده دموئی از  سایت نوبت دهی آنلاین مطب پزشک وبیمارستان اینجا کلیک کنید